Megint lila

Lila mániám megint testet öltött. A folyamat a következőképpen zajlott:
Lealapoztam a szememet, a felső pillák tövébe egy közepesen vastag vonalat húztam lila szemceruzával, erre került egy világoslila árnyalat, a mélyítővonalig mostam el. A mélyítővonalba sötétlila árnyalat került. Felfelé mostam el, és arrafelé íveltem, ezt az ívet összekötöttem a külső szemzuggal. A szemöldök alá fehért szemhéjpúdert vittem fel, kicsit összemostam a széleket. A szemöldökömet porral színeztem. A szem alatti területre alapozó és korrektor került, az alsó szempillatövet kihúztam fekete szemceruzával, és lila porral simítottam végig. A könnyvonalra fekete ceruza került. Végül fekete szempillaspirtál használtam. A szem kész is van.
Az arcomat alapoztam, szükséges helyeken korrektoroztam. A pirosítót az arccsontokra vittem fel ( csinálj “halszájat” vicces, de könnyen megtlaálod hová kel felvinni a színt). Végül egy kevés ajakbalzsamot tettem a számra, rúzst ütögettem rá ujjbeggyel és egy kevés szájfény is került rá.
Arc: Artistry zsírszabályozó alapozó porclain
       Essence korrektorceruza 03
       Maybelline pirosító rosewood
Szemek: Essence négyágyas szemhéjpúder So cool sötétlila, fehér és rózsaszínes lila árnyalata
Essence szemceruza Hola Chica!,
Essence  volume to the max szempillspirál fekete
Avon mechanikus szemceruza, fekete
Revlon szemöldök készlet 02
Száj Rimmel tartós rúzs, Airy Fairy
Essence fényes ajakbalzsam berry sorbet

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

