Helia-D AquaBoom mélyhidratáló arcgél


Két hete vettem és ezalatt az idő alatt nagyon megszerettem ezt a terméket. Teljesen helyrehozta az érzékeny, vegyes bőrömet. Elmúltak  a pattanások is, és a sivatagi szárazságú területeket is felszámolta az arcomon. 
A gél pici kék vitamin kapszulákat tartalmaz, ami szerintem nagyon mókásan mutat, UV védelemmel rendelkezik, és persze napraforgószár kivonattal. A csomagolására is szánok pár szót, mert amellett, hogy nekem nagyon tetszik a színátmenetes tubus, praktikus is, a végén egy kis csőrt kell elcsavarni és kinyomni a gélt. Az előnye ennek az, hogy nem kell ujjal belenyúlkálni, így nem viszünk bele bacikat.  Az ára is baráti, 1699 Ft-ért vettem, de figyelni fogom a leárazásokat, mert biztosan nem ez lesz az utolsó tubus,amit elfogyasztok. 
Kép forrása: google

Reklámok

9 thoughts on “Helia-D AquaBoom mélyhidratáló arcgél

  1. ez nagyon jól hangzik, és épp hidratálót keresek, úgyhogy lehet lecsapok egy ilyenre:) magamtól szerintem rá sem néztem volna a Helia D krémekre, nem nagyon hallok felőlük és így elég “őskori” márkának maradt meg bennem, anyukám használta, mikor picike voltam:D
    Drogériákban lehet kapni ugye?

  2. Nekem is rémlik valami anyum krémjei közül. 🙂 Ez egy eléggé új cucc pár éve van ilyen, pont a fiatalabbakat célozták meg vele. 🙂 Azért vettem meg, mert nem igazán találtam gél állagú hidratálót, ráadásul fényvédővel márpedig bőrömnek az kell.
    Rossman-ban és DM-ben is láttam már. Mindkét helyen ezen az áron.

  3. Sziasztok, nekem klasszik fekete dobozos Helia D krémem van 😀 az éjszakai jó, a nappali nekem zsíros 😀 De ezt a gélt én is kipróbálom, tetszetős 😛

  4. beálltam én is a sorba!
    ma megvettem!
    elsőre kicsit ragadós és az én bőrömön csokiskávé illata van,de az én bőröm mindennek nagyon megváltoztatja az illatát ;)))
    dmben 1000ért lehetett kapni,de a csőr nekem sem jött le,csak egyben!

  5. Egy ezresért, akkor riasztom barátnőmet, hogy vegye meg most. 😀
    A csokiskávéval nagyon szerencsés vagy, az én vizipipa illatomhoz képest. 😛 Ja még egy plusz infó, egy picit vizes bőrre kenve állítólag jobban hat, és talán nem is olyan ragacsos érzés.

  6. A csőr, az “A” csőr, nincs rajta plusz kupak, csak kattanásig el kell csavarni és már lehet is nyomni a gélt- én Suzie-nál is, sminkkel.com-on is olvastam az ezzel kapcs. problémát és Dorkát is követem :)))
    úgyhogy örömmel osztom meg veletek ezt az infot, bár tk. nem mondok újat, mert Lumena szerintem jól megfogalmazta – bár most, hogy már láttam gyakorlatban, könnyebben értelmezem 😉

Vélemény, hozzászólás?

