Essence metal Glam szemhéjtus Got a date?

Essence metal glam tus Got a date?
A Chuck-ban láttam a szöszi kémen egy klassz kis sminket és rögtön rohantam is a legközelebbi Rossman-ba barna szemhéjtust venni! Na jó azért nem, de nagyon megtetszett ez a fajta szemfestés. Nem olyan szigorú mint a klasszikus fekete, mégis hatásos. Sajnos nem leszek tőle szöszi kém (annyira azért nem hatásos) de hát nem vártam csodákat.  Egy ideje használom már ezt a terméket és elmondhatom róla, hogy több órán át bírja, pedig nekem nagyon könnyezős szemem van, kicsit jobban fúj a szél és már  “sírok” is.  Nem csillog nagyon, a barna színhez extrának kapunk egy kis arany fényt. Az ecsetével nem vagyok teljesen kibékülve, de kis gyakorlással meg lehet szokni. Az egyik barátnőm, csak ilyen csukló-nyakló ecsetes tust használ, azt mondja ilyenen is tanulta meg, azóta ilyet is használ, hát minden tiszteletem az övé. 🙂 Jobb szeretem a fix, hegyes végű tusokat, vagy a tusecsetemet használni.
4 thoughts on “Essence metal Glam szemhéjtus Got a date?

Vélemény, hozzászólás?

