Garnier Fructis göndörítő hab

Régen nagyon sokat használtam és szerettem ezt a terméket. Megmostam a hajam kicsit szárítottam rajta, belenyomkodtam a habot, aztán megszáradt magától. Az eredmény szép göndör fürtök, inkább nagyobb hullámokból állt, de én pont erre a hatásra vártam. Meglepettem tapasztaltam, hogy átcsomagolták, állítóllag bambusz kivonatot is tettek bele. Reméltem, hogy ez csak valami reklámfogás  és a régi összetétel maradt. Sajnos nem, közel sem működik olyan jól a hajamon, ahogy az elődje. Nem tudom van-e köze, ahhoz hogy festett a hajam, és talán nem úgy reagál, ahogy kéne.  Ha valaki használja, vagy kipróbálná feltettem Smink csere boltba, az oldalsáv alján található banerre kattintva érhetitek el.

Reklámok

5 thoughts on “Garnier Fructis göndörítő hab

  1. Tipp, mert nekem nagyon bevált…
    DM saját márkás göndörítő hab. Talán balea, de nem biztos(tony&guy-t kerestem, de zárás előtt 10 perccel nem akartak hozni a raktárbólde úgy érzem, ezzel jobban jártam, minden szempontból…az ára 600 körül van)…este becsavartam a hajam.már akkor látszott, hogy jó, mikor az utolsó tincseket csavartam, mert konkrétan gyönyörű loknis hajam volt…de azért biztos ami biztos, nem úszta meg a csavarást…és most 02:09-kor, majdnem ugyanolyan a hajam, mint reggel 9-kor, mikor kiszedtem a csavaróókat. összehasonlításképp: eddig bármit tettem a hajamra, és bármennyire csavartam be, estére már csak hullámos volt. Bár alapból hullámos a hajam, de mindig olyankor, mikor nem kéne neki…ráadásul ha a természetes hullámokat akarom látni, akkor nem érheti hajszárító, mert akkor beüt az ősember effekt.:P De ilyen hidegben ki várja meg, hogy magától megszáradjon a haja…Szóval lényeg a lényeg: próbáld ki ezt a göndörítő habot.

  2. Köszönöm a tippet, az az igazság, hogy már használtam olyat, de nem volt az igazi. Viszont most láttam, hogy azt is átcsomagolták,lehet jobb is lett az összetétel. Ha meg még csavarókkal is rásegítek.. hmmm. Megfontolandó. Főleg ennyi pénzért.

Vélemény, hozzászólás?

