Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

A csomagolás már tetszik, kecses is lila is. De elég vegyes érzéseim vannak ezzel a termékkel kapcsolatban. Szépen ível nem vitás, de túl sok festék kerül az ecsetre. Ez a probléma megoldható, ha egy zsepivel kicsit leszedek az ecsetről ,viszont nem mindig van kedvem/időm ilyennel pepecselni Ami azért jó az ecsetben, hogy a kis gubós végével könnyen elérem és szétválasztom a szemem sarkában bujkáló és össze-vissza álló pillákat. Szépen ível, a festék nem pereg le, és nem irritálja a szememet, viszont nem érzem azt, hogy hűűha de szépek lettek a szemeim. Nem venném meg újra.

8 thoughts on “Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

  1. Nekem sem kerül rá sok festék és én is nagyon szeretem.
    Új a spirál? Mert én első használatoknál veszem észre azt az állapotot, hogy híg és sok festék kerül a kefére.

  2. Igen olvastam és csodálkoztam is, hogy neked milyen szépen működik. Nekem sajnos nem vált be, és sokszor ha nem törlöm le zsepivel összetapasztja a pilláim. :S Lehet rosszul csinálok valamit. 😀

  3. Viki: hát igen még ha csak az egyik oldalán lenne hullámos,akkor jobb lenne. Egyszer mintha írtál volna erről, az olyat, hogy kell használni. Vagy az csak simán a görbített kefés göndörítő volt?

Vélemény, hozzászólás?

