Smink türkizzöld sálhoz

Felébredtem és az előtér asztalán vártak az ecsetjeim, épségben. Ennek örömére készítettem is egy sminket. Legközelebb melegebb színekkel fogom társítani ezt a kékeszöldet, kíváncsi vagyok hogyan mutatna egy kis arannyal, vagy bronzzal. Az egyik szememen kicsit eltúloztam a szemzugba vitt fehér színt, később javítottam ezen.

Amiket használtam:
Arc:  Astor mattitude alapozó Ivrory
         Essence kompakt púder Soft beige
         Essence hármas korrektor
         Maybelinne pirosító Rosewood
Szemek: 88-as paletta 48. 50. keverve , 88. 1.
              Avon egyrészes szemhéjpúder Nude
              Rimmel Sexy Curves spirál
              Miss Sporty szemceruza Black
              Nyx szemhéjalap Skin tone
              Revlon szemöldök készlet Blonde 02
 Száj: Essence glossy lipbalm Berry Sorbet

Reklámok

9 thoughts on “Smink türkizzöld sálhoz

  1. Ez nagyon szép!! Most kicsit elbizonytalanodtam, melyik 88-as palettát vegyem meg, a selyemfényűt, vagy a mattot…:D Te miért a selyemfényűt választottad? Köszi, Zsu

  2. Kedves Névtelen!
    Köszönöm!
    Ajándékba kaptam nővéremtől ezt a palettát, kiválasztottam miket szeretnék és úgy voltam vele, hogy válasszon. Aztán mikor írtam, neki,hogy a mattot lenne jó, addigra már megrendelte ezt. 😀 Persze nem történt ezzel nagy tragédia, de most már a mattot választanám. Sokkal nehezebb jó matt színeket találni otthon a boltokban. A mattból meg még mindig tudsz csillogósat csinálni.

  3. Szia,
    igazából csak pár szín kéne nekem, ami matt. Azokból a színekből, amiket különösen szeretek. Nem használnék ki még egy ekkorra palettát. Ezért gondolkozom, hogy kisebb paletták között nézzek szét. Amiben főleg matt színek vannak. De ez még a jövő zenéje, egy darabig nem fogok vásárolni semmit, amire nincs égető szükségem. Újévi fogadalom. 🙂 Te, hogy döntöttél?

  4. Szerintem a mattot fogom megvenni, talán jobban ki tudom majd használni:) Bár én is megfogadtam, hogy csak szükséges dolgokat fogok venni idén, de erre olyan régóra áhítozok már…:) Zsu

Vélemény, hozzászólás?

