Májusi újdonságok

Meglátszik, hogy májusban van a névnapom,általában a nagyiktól pénzt kapok, aztán megmutatom nekik miket vettem végülis. Nagymamám odáig volt a highlighter színéért. 😀 A 10 pan project-et is felfüggesztettem ( na jó félredobtam) a Catrice kedvéért. Így jó sok újdonságot tudok nektek mutatni. Azt csak most vettem észre, hogy nem is minden van a képen… azért róluk is írok pár szót.
Fruttini ananászos testpermet Andi vásárlós videója megtette a hatását és gondoltam beszerzek nyárra én is egy ilyen kis finomságot. Ahogy megéreztem ennek az ananászosnak az illatát, repült is a kosárba. Ki sem próbáltam a többit. Napok óta ezt használom, és nagyon szeretem. Tartós az illata, több órán keresztül is érzem. És nem bántja az érzékeny bőrömet. Sokáig gondolkoztam, hogy mire hasonlít, aztán rájöttem, hogy a Lush Flying Fox nevű tusfürdőjére emlékeztet. Vagy az én orrom bolondult meg vagy tényleg hasonlít egymásra az ananász és jázmin illat.
Catrice: sikerült még lecsapnom a leárazott dolgokra, még nem nagyon próbálgattam őket. A szájfénynek isteni édes, vaníliás illata van, de nem émelyítő. Kellemes viselet, hasonló állaga van mint a Barry M szájfényeknek. Vettem egy Essence púderecsetet is, már van belőle egy,de  ecsetből sosem elég.  A kedvenc ecsetem jelenleg. A szempillaspirálból meg kifogytam úgyhogy rendeteltem egyet a sokat dicsért Avon Supershock dúsító spiráljai közül. Sok helyen olvashattok róla, szóval erről nem szándékozom bővebben írni.

Miss Sporty perfect colour rúzsok
“Ápoló anyagokkal hidratálja az ajkakat, miközben a szín akár hat órán át tart.”
Megváltoztatták a csomagolást és az összetételt is. A kupak kecsesebb lett, de szerencsére még mindig jól zár, a rúzsok pedig isteni illatot árasztanak. Nagyon finom gyümölcsös, az egyik Maybelline rúzsomnak volt ilyen illata. A pink színűt nehéz egyenletesen felvinni az ajakra, radírozni és bőségesen hidratálni kell előtte (mondjuk ez egyébként sem árt), mert könnyen darabos lehet. Aztán nagyon jól belesimul a bőrbe, egyenletesen kopik, nem marad csík a széleknél. Kicsit olyan volt fagyizás után mintha lip tint-tel kentem volna be a szám. Sajnos az ígért hidratáló hatás elmarad,sőt szárít. Két árnyalatban vettem Az Innocence egy matt, barbie-rózsaszín.  A másik a rosy cheeks, ő valamivel krémesebb, szebben lehet vele dolgozni és apró csillámokat tartalmaz. Őt anyukámnak szántam, remélem tetszeni fog neki.

Essence show your feet körömlakk iced mint frappé 13
Egy kedves barátnőmtől kaptam ezt a lakkot és jajjh…. beleszerettem a színébe. Hűsítő, sápatag. Imádom. 🙂  Az ecsete széles és bumszli,de miután megszokta az ember jól boldogul vele. Első rétegben csak csíkosan tudtam felvinni a körmömre, de a második réteg már minden gond nélkül fed. Viszonylag gyorsan szárad. Három napja van a körmömön és még semmi baja, a sérülékenyebb körmeimen sem. A másik egy S-he lakk, ha nevet adhatnék neki Mermaid blue-nak hívnám… zöldeskék, arany csillogással. ilyen lehet a sellők manikűrje. 🙂 Sajnálom, hogy már megszűnt, mert nagyon-nagyon tartós. 5-6 napig mindenféle házimunka mellett simán bírta a körmömön. Szét fogok nézni az átcsomagolt lakkok között van-e hasonló.
Sosem próbáltam még körömdíszítő matricákat, még ők is a bevetésre várnak. A kész manikűrről lesznek képek.

A zöld mániám ezennel egy fülbevaló képében is képviselteti magát. Annyira tetszik, hogy fából van, szeretem a fa ékszereket Gyűrűim is vannak fából, de nem hordom őket sűrűn, mert idegesít, ha van a kezemen valami. 
És amik lemaradtak a fotózásról: 
Lovely ecsetes korrektorceruza: Griberli-nél láttam ezt a korrektort és mivel jókat írt róla, vettem egyet. Szerencsémre még találtam is a Rossmann-ban, 150 forintért.. ez a legolcsóbb és az eddigi legjobb korrektorom. Nem ül be a ráncokba, eltünteti a karikákat, remélem találok még valahol.
Avon Supercurlacious szempillaspirál: egy imserősőmtől kaptam, mert ő nem használja. Szépen ívelt pillákat ígér, és meg is kapjuk tőle, emellett dúsít is.  A keféje érdekes, domborít mint egy macska. 😀 Azt nem tudom, hogy a domború, vagy a homorú felével kell-e használni. De mindkét módon hatásos. Sokkal jobban tetszik, mint a Supersock. 
One thought on “Májusi újdonságok

Vélemény, hozzászólás?

