Alternatív esküvői smink

Viki a sminkkel.com szerzője tervezett egy kihívást, amire ezt a sminket készítettem. Nagy örömmel kezdtem el ötletelni, végül nem éppen a legkézenfekvőbb utat választottam. Ez esetben egy kis képzavarral a klasszikus lesz alternatív. 🙂 Imádom a húszas évek stílusát, simán el tudok képzelni egy esküvőt ebben a témában. Az egyik csipkeruhám és egy fotósorozat ihlette az én esküvői sminkemet. Sajnálatomra a fotó nem adja vissza milyen is volt élőben, sokkal jobban mutatott persze.
A smink egyszerre drámai és finom, a szemek sötét színekben ragyognak, de nincsenek erős kontúrok, nagyon lágy az összhatás. Ezért nem is vittem túlzásba a szempillaspirált. Az arcpírt majdnem a szemek mellé tettem az arccsontra. A régi fotók művi pirosítását akartam idézni. A borvörös ajkak éles kontúrral válik ki a hófehér bőrből. Egyszerre bájos és vad ez a smink. Magában rejti a nő természetének szeszélyességét. Emiatt a kettősség miatt is kedvelem ennyire.

2 thoughts on “Alternatív esküvői smink

Vélemény, hozzászólás?

