Smink Essence you rock palettával

undefined
undefined

Valójában sokkal erőteljesebbek a színek, de most csak ilyen épeket tudtam csinálni.Csupa újdonsággal készült a mai smink, de részletesen a szemfestékre térnék ki most, a többiről majd jönnek még tesztek.
Évi nyereményjátékán nyertem meg a palettát, amivel a smink is készült. Nagyon örülök neki, ugyanis hiányzott egy ilyen strapabíró, könnyen hordozható paletta a készletemből. A szép, mágnessel záródó papírdoboz 6 szemhéjpúdert, egy szemceruzát, ecsetet, aplikátort és tükröt is rejt ( hurrá, hurrá!! ) A barna színeivel teljesen elégedett vagyok, a bőrszínű is jól teszi a dolgát. A paletta gyenge pontja a világoskék és a rózsaszín. Az összes színről elmondható, hogy gyorsan kopik, mondjuk eddig még csak extrém körülmények között próbáltam őket. A szemceruza nekem vízvonalra nem vált be, de el alapnak, tusvonalhoz el fogom használni. A papír dobozka egy eszközt is rejt magában, ami az egyik végén aplikátor, a másik végén ecset. Az előbbi szivacsa nagyon tetszik, mivel hegyes így aprólékosabban lehet vele dolgozni. Az ecset pihe-puha, de kell egy kis gyakorlás vele. Aztán ráérez az ember és szépen lehet használni. Így a posztot írva kipróbáltam úgyis, hogy a fekete ceruzával húztam egy tusvonalat és az ecset hegyével beletapogattam a sötétbarna porból. Nagyon tetszik így is. 🙂 Összefoglalva annak ajánlom, aki szereti a barna szemfestést és változatait.

6 thoughts on “Smink Essence you rock palettával

  1. Nekem is megvan ez a paletta, nagyon tetszik. Olyan minden egyben dolog. Nem tudom ez hogy lehet, de az én szemceruzám nagyon jól működik a vízvonalon is. 2-3 órát simán kibír utána is csak meg kell igazgatni 🙂

  2. Ehhez tudni kell, hogy nekem nagyon érzékeny szemem van. Állandóan könnyezik, könnyen ledob magáról mindent. Más normális embereknek, akkor jó lehet ez a cerka, jó tudni. 😀

  3. Ne haragudj, hogy nem írtam eddig, de tegnap voltam Csabán és nem tudok új Lora lelőhelyekről beszámolni sajnos. Ha netalán utadba esik valamikor Gyoma, akkor a sportcsarnokkal szemben lévő százasban találhatsz jópár dolgot. Ja és szép lett a smink. 🙂

  4. Szia Évi!
    Semmi baj, végül úgy alakult, hogy hét elején nem mentem. Köszi, hogy szóltál! 🙂 Gyomára egy évben kb. egyszer megyek, remélem mire legközelebb oda keveredek lesznek még ott Lora cuccok. És köszönöm a dicséretet. 🙂

  5. Nem is tudtam, hogy megfordulsz Békés megyében. Amúgy ha nem találsz Lora lelőhelyet és gondolod, nagyon szívesen megnézem neked az említett itteni százasban, hogy lehet-e kapni és el is postázom, csak írj egy emailt. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

