Nyári sminkek 6. rész Láthatatlan

Van az a kánikula, amiben a legelvetemültebb sminkőrült is kínnak érez bármit az arcára varázsolni. Erre nyújtok most megoldást. Az egyik smink 40 fokos időre való, a másikat csak simán nyári időre ajánlanám, vagy azoknak akik kevésnek érzik az első változatot.

Már láthattátok ezt a képet, amikor az új hajszínemről írtam, akkor a sminkről nem beszéltem bővebben. Nem is látszik, ugye? Ha a rúzs helyett színezett ajakbalzsamot használok már végképp nem lehet megmondani, hogy van valami az arcomon. Sokszor festettem ki így magam nyáron, ha valahogy azért ki akartam nézni,  de nem viseltem volna el alapozót az arcomon.

Arc:
Avon Magx sminkalap
Alverde kompakt púder 010 Naturelle
Miss sporty pirosító 002 Rose
Szemek:
Talán egy színtelen szemhéjpúdert vittem fel, de már nem emlékszem.
Revlon szemöldök készlet  02 Blonde
Száj:
Alverde Rosegarden rúzs 114 satin rose

A második változattal nem vagyok teljesen elégett, kicsit máshogy csinálnám. Egy kis kontúrozás mindenképpen jól jönne, egy bőrszínű ceruzával is kihúznám a vízvonalat ( ha lenne matt bronzosítóm és bőrszínű szemceruzám) illetve egy szolidan csillogó árnyaltot tennék a szemöldök alá és a szemzugba.  A képeken elég élettelennek tűnik az arcom, pedig a valóságban máshogy nézett ki ez a smink.  Azt sem tudom miért tűnik úgy, mintha sötétebb színnel kontúroztam volna a szám… de elég a magyarázkodásból jöjjenek a képek.
 
 
Arc:
Essence hab állagú alapozó 01 Matt sand
Essence kompakt púder02 Soft beige
Lovely magic pan korrektor 2
Miss Sporty pirosító 002 Rose
Száj:
Rimmel tartós ajakrúzs 070 Airy Fairy
Szemek:
Essence You rock szemhéjalap

Sleek i-Divine Monaco paletta Bamboo, Sand walker

Revlon szemöldök készlet 02 Blonde
Avon supershock szempillaspirál Black

Reklámok

2 thoughts on “Nyári sminkek 6. rész Láthatatlan

Vélemény, hozzászólás?

