Nyári sminkek 7. rész Élénk színű rúzzsal

Sokáig nem szerettem magamon az élénk színű rúzsokat, de talán mióta a blogot írom és picit jobban figyelek a trendekre kedvet kaptam a viselésükre. Egy barátnőmtől kaptam ezt a rúzst és elsőre kicsit sok volt. Le is töröltem rögtön. Aztán szívesen viseltem keverve egy cukorkás pasztelles rózsaszínnel. Azóta mindkettőt megszerettem magában is. Leginkább az a megoldás tetszik ha ez iylen élénk színekhez lágyan árnyékolt szemet és tusvonalat kreálnak.

Ezt valahogy kevésnek éreztem és feldobtam valamivel… nézzük mit rejtegetek a szemeim alatt…
Egyszerre két trendnek is megfelel ez a smink, még ha elég szolidan is tükrözi azt az élénk pink és a zöld ellentétével. Persze nem muszáj a zöldhöz ragaszkodni, remekül mutat pl. türkizzel is.
Arc:
Avon bőrnyugtató hatású alapozó Ivory
Essence kompakt púder 02 Soft beige
Catrice Enter wonderland highlighter Fairy dust
Miss Sporty pirosító 002 Rose
Lovely Magic pan korrektor 2
Szemek:
Essence You Rock szemhéjalap
Sleek i-Divine  Monaco paletta Bamboo, Sand walker, Kiwi zest
Catrice Enter wonderland highlighter Fairy dust
Avon Supershock szempillaspirál Black
Revlon szemöldök készlet 02 Blonde
Lovely tus Fekete
Száj:
Astor Color Last VIP ajakrúzs 106 Pink Candy
4 thoughts on “Nyári sminkek 7. rész Élénk színű rúzzsal

  1. Nagyon szép a rúzs. Azelőtt én se igazán hordtam az ilyen merészebb árnyalatokat. Mostanra nagyon megszerettem őket és én is elsősorban egyszerűbb tusvonalas sminkkel szoktam viselni.:) Tetszik a te variációd is.:)
    (Andi)

  2. Andi köszönöm, olyan egyszerű de nagyszerű smink. Egy élénk rúzs annyira fel tudja dobni az egész arcot, hogy sokszor nem is kell mellé más.
    Makupcakes Köszi!
    Felhőcske, én is egyre jobban megbarátkozom velük. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

