Jollie France körömlakk 63

A mély lila árnyalatoknak nem tudok ellenállni… annyira magaménak érzem ezt a színt, hogy mindig kell legyen a készletemben egy ilyen, vagy ehhez hasonló lakk. Emlékszem először egy Miss Sporty lakkal kezdődött a lila mániám, abból két üveggel is elhasználtam, aztán rátaláltam a Barry M élénk bíbor lakkjára és most itt van ő, a 63-as számú gyönyörűség . Ami valljuk be elég jelentéktelen “név” egy ilyen pazar színhez. Ha tehetném Bíbor éjszakának hívnám, vagy Dekandens kisasszonynak…
A lakk sötétlila, de több benne a piros, mint a kék ehhez megfelelően apró arany csillámokat tartalmaz, amik különleges fényt adnak neki. Ahhoz, hogy a körmökön ez jobban érvényesüljön nem árt fedőlakkot is használni. Én is így teszteltem a szokásos Moyra fedő és alaplakkjaimmal. Az állagát nagyon szeretem, viszonylag híg és könnyen eloszlatható a körmökön. Két réteg kell az ideális fedéshez, de ezt ilyen sötét szín mellett felesleges is kiemelnem. Sajnos elég lassan szárad, de ez az egyetlen hátránya. A harmadik napon kezd el nagyon diszkréten kopni a körmök végénél, de ezt betudom annak, hogy elég rossz állapotban vannak most a körmeim. Egyébként az egészségesebb körmökön 4-5 napig is simán bírja, minden gond nélkül. Pedig mosogattam, zsíroldóztam – nyugi nem nyúlkálok puszta kézzel a vegyszerekhez, egyszerű kávézaccot használtam- , kádfürdőket vettem… szóval nem kíméltem. Az ára is nagyon baráti, 360 Ft körül mozog és 12ml-t kapunk ezért a pénzért.

bevetettem a vakut is, hogy megmutassam milyen szépen csillog

Reklámok

8 thoughts on “Jollie France körömlakk 63

  1. most le kell rombolnom az illúzióidat.. ezek múltheti képek 😦 🙂
    Deee nagyon meglepett, mikor a mai posztban megláttam egy hasonló lila lakkot, mint ez. 😀

  2. ez régen nekem is megvolt, és imádtam. ritkán fordul elő velem, hogy egy körömlakktól azért válok meg, mert elfogyott, de ez olyan volt 😀

  3. Nekem is volt egy pont ilyen lila és egy csillámos bordó színű. Talán mert elég sok féle-fajta lakkom van, sajnos hamar besűrűsödött. De ahhoz képest, hogy mennyibe kerül, tartósságára nem lehet panaszkodni. Három napot úgy kibír, hogy folyamatos igénybevételnek volt kitéve – mosogatás, hajmosás, takarítás, munkám (körömlakkgyilkos).

Vélemény, hozzászólás?

