Ombre haj! Vörösen?

A színátmenetes hajfestés nagyon divatos lett, ami több okból is érthető. Egyrészt nem jelent drasztikus változást, de nagyon látványos. Másrészt kapóra jöhet azoknak, akik szeretnének egy kis színt vinni a hajukba, de nem akarják annyira roncsolni azt. Mivel a hajvégekre kerül a festék így könnyen megszabadulhatunk a festett résztől és a hajkorona kisebb részét tesszük ki a festék általi káros hatásoknak. A  fejbőrrel sem érintkezik, így azon át sem tudnak felszívódni a mérgező anyagok. Jól jöhet azoknak is, akik megunták a festett színt, de sem leszívatni sem átfestetni nem szeretnék.
Általában barna-szőke változatait láthatjuk. Egyszer szeretném kipróbálni ezt a frizurát, vagy azért mert meguntam a vöröset, vagy egyszerűen egy kis változtatásra vágyom. Talán kikísérletezem majd természetes festékekkel hogyan érhetnék el hasonló hatást. Utánanéztem tehát, hogyan néz ki a vörös ombre haj. Többféle verziót is találtam, hol barnával, hol szőkével kombinálják. Láthatnunk példát arra is, hogy a világosabb vörös színt egy sötétebb árnyalatával keverik.  Nektek hogy tetszik?

weheartit.com

vi.sualise.us 

weheartit.com

fashion-tidbits.blogspot.com

fashion-tidbits.blogspot.com

weheartit.com

laurenlindner.com

weheartit.com

stellatasandantlers.wordpress.com

Reklámok

15 thoughts on “Ombre haj! Vörösen?

  1. Jesszus, de tetszik! Én még sosem festettem a hajamat, de mindig vágyakoztam utána (megjegyzem, sosem tenném meg), mert középszőke vagyok és sokszor idegesít, hogy emiatt kicsit “seszínű”. Most elgondolkoztam… Lehet a végét be kéne festetnem egy-két árnyalattal sötétebbre?
    Na, ha “kétszínűen” fogom kezdeni az újévet, az mostmár tuti, hogy a te hibád lesz..! 😀

  2. Nyuszi: nekem is olyan az eredeti, és ezért festettem be teljesen szőkére, meg is bántam, mert tönkretette a hajam ( valószínűleg nem a legjobb festéket választottam). Kár, hogy akkor ez a megoldás nem jutott eszembe. Ha a változás mellett döntesz írd meg milyen lett. 🙂 És örülök,hogy kedvet hoztam a hajfestéshez! 🙂
    Thündérke:
    Soha ne mondd, hogy soha! 😛

  3. nekem az 1.,2.,6. és 9. képen tetszik, tehát mikor ilyen szőkés lesz. amúgy szerintem ez a haj meg eleve a vörös haj olyan, hogy tudni kell viselni. 🙂

  4. Hát, ha még vörös hajam lenne és hosszú is lenne meg is fontolnám a dolgot. A szőkés variáció a legszimpatikusabb, bár…felesleges vörös haj nélkül ezen agyalni 🙂

  5. De jól néznek ki! Már egy ideje szemezgetek ezzel a stílussal (nekem ideális a felül barna-alul szőke lenne), de ez a vörös egyszerűen fantasztikus, bár abban biztos vagyok, hogy nem nekem való. Az 1. és a 6. kép különösen tetszik*.*

Vélemény, hozzászólás?

