Kívánságlista

Úgy döntöttem ideje átgondoltabban vásárolni. Persze eddig sem vettem halomszámra a sminkcuccokat, de van olyan termék, amiből nem kell több, mert úgysem használnám ki. Szóval ezért írtam ezt a listát, hogy tudatosítsam mire van ténylegesen szükségem még.  Ha van javaslatotok mit érdemes beszerezni ilyen típusú termékekből, akkor annak nagyon örülni fogok! 🙂 – képek forrása http://makeupfever.tumblr.com/ –
Krémes szemfestékek, színes szemceruzák


Remek alapját képezik a sminknek, tartósabbá teszik azt. Van pár szemhéjpúderem, aminek igencsak porolódós az állaga, ezek jól beletapadnak a krémes alapba. De olyan szemhéjpúderhez is hasznos, ami önmagában nem is tetszik: megfelelő alapon… életre kel. Emellett remekül ki lehet használni a színek játékát egymással: ugyanaz a lila szín teljesen máshogy fog viselkedni fekete alapon, mint például egy bronzos szemceruza felett. Jó befektetés lenne pl. egy Sleek primer paletta
Pirosítók


Imádom a pirosítókat. Főképp rózsaszínes árnyalataim vannak és ezen sürgősen változtatni kell!  Szeretnék pár barackos, bronzos színt. pl. Sleek pirosító Rose Gold
Matt bronzosító
Szégyen, hogy még mindig nincs ilyenem… kontúrozáshoz nagyon jól jönne egy. pl az Miss Rose barna színű pirosítója, vagy az Elf pirosító és bronzosító kompaktja, bár nem tudom a bronzos része matt-e. 🙂
Csillámos körömlakk
Annyi lakkom van már, hogy nekem több mint elég. Tényleg. – próbálom meggyőzni még magamat is –  Persze egy-két különleges szín becsúszhat, de ami igazán hiányzik azok a csillámló fedőlakkok. Nagy csillámosak, kis csillámosak, aranyosak… az Essence és Moyra lakkjai között van pár kiszemeltem.
Ecsetek




Eléggé alap készlettel rendelkezem és jó ecsetekből sosem elég! Egyenlőre még nézelődök, gyűjtögetek. Úgyis észre fogjátok venni mi mellett döntöttem. 🙂
Barack rúzs
Ilyenem még nincs, és biztosan agyonkoptatnám. Egyrészt divatos, másrészt a barackos színek üdévé varázsolják az arcot. Egyenlőre még nincs kiszemeltem.
Nude rúzs


A NYC mousse rúzsát is nagyon szeretem, de jó lenne még pár árnyalat. Nyáron teljesen beleszerettem az Avon meghatású ajakrúzsaiba, ebből is a Never so nude árnyalatba. Kis mintácskám van belőle, de az nem sokáig elég. 🙂 A Pink pop-ot is elfogadnám, de ő nem tartozik ebbe  kategóriába.
Matt szemfestékek




Nem sok matt szemfestékem van, pedig sokszor jobban szeretek ilyenekkel sminkelni, mint csillámos és selyemfényű társaikkal. Nem tudom kihasználnék-e egy 88-as palettát. A méreteivel van bajom, ha szépen szét tudnám barkácsolni kisebb tartókba biztosan rendelnék egyet előbb vagy utóbb. A Catrice-nek is vannak nagyon szép matt szemhéjpúderei, a jövőben szeretnék párat.

Reklámok

5 thoughts on “Kívánságlista

  1. Nálam is a krémes szemfesték és a ceruzák vannak az első helyen, főleg azok, amik jók alapnak is. A többi ponttal is maximálisan egyet értek, habár én ekkora matt palettát nem vennék. Valahogy kezdek idegenkedni a giga kiszereléstől.

  2. én mindig nagyon kampányolok a 88-as paletták mellett:D főleg a matt mellett. majdnem minden sminkelésnél kiterítem azt és az ultra shimmert, mást meg sokszor nem is használok:) főleg kreatív keddeknél:D

  3. Calo(z) eddig idegenkedtem a krémes festékektől, mert meggyűrődik stb. stb. de most már az olcsóbb kategóriában is vannak nagyon jók és rájöttem, hogy valóban nagyon hasznosak. 🙂 engem is a mérete riaszt el. Nem olyan, amit az ember bedob a táskájába és már megy is… de otthon is sokkal ritkábban veszem elő pont ezért… viszont, annyira gyönyörűűű és anyagilag számomra ez érné meg a legjobban. Zsófi te szörnyen meggyőző tudsz lenni!! 😀 De tényleg… egy kicsit felé billen a mérleg. ^^

  4. Köszönöm az ajánlást, tényleg gyönyörű ez a pirosító! Érdekes az üzletben, annyiszor elmentem már mellette… szóval köszi köszi még egyszer!

Vélemény, hozzászólás?

