Hajnövesztés #1

Novemberben határoztam el, hogy dokumentálni fogom a hajnövesztésem menetét. Aki követ Facebook-on az emlékezhet rá, akkor megosztottam ezt a képet:

Azt is ígértem, hogy beszámolok a hajápolási termékeim hatékonyságáról. Na most ezt nem tudom megtenni, mert eléggé össze-vissza használtam mindenfélét. Ha hazamentem mást kaptam le a polcról, mint itt az albérletben. Ami állandó volt, a heti egyszeri ricinusolajos hajpakolás.
A ricinusolaj

Sokat olvastam a jótékony hatásairól, puhává és fényessé teszi a hajat. Ha ez még nem lenne elég erősíti azt és gyorsabbá teszi a növekedését. Na nekem ez nem volt elég, felturbóztam egy kicsit a dolgokat és tettem az üvegcsébe két ág rozmaringot is. Két hétig minden nap felráztam az üveget, aztán kezdtem csak el használni a következőképpen:
egy rész ricinusolajat két rész olívaolajjal kevertem el, néha melegítettem is rajta. A fejbőrömbe masszíroztam, ami a tálkában maradt a hajam többi részére kentem fel a végekre koncentrálva. Erre jött egy zuhanysapka és egy használaton kívüli sapka. Pár órát, de néha egy éjszakát is az olajos pkaolással a fejemmel töltöttem. Eleinte semmi gond nem volt a lemosással, de mostanában biztosan elrontottam az arányokat és nehezen mostam ki belőle.
Hogy volt-e hatása? Valóban erősebbé és fényesebbé tette a hajamat, és egy picit gyorsabban is nőtt tőle, de csodás havi négy centis növekedést nem tapasztaltam. Érdekes, hogy a frufrum sokkal gyorsabban nő, mint a hajam többi része. Nekem továbbra is töredezik a hajam, bár nem olyan mértékben, mint eddig. Azért egy frissítő vágás ráfért már. Most egy ideig szüneteltetni fogom a ricinusolajos pakolást, így három hónap használat után, mert nem árt egy kis pihenő, na meg mást is szeretnék tesztelni.
január közepe két hónap ricinusozás után

Miket fogok használni a következő három hónapban?

Ágota ezen a képen is közreműködött 

Herba Vita hajszesz
Addig szüneteltetem a ricinusolajos pakolásokat, amíg őt tesztelem. Kíváncsi leszek mennyire hatékony. Edig kétszer használtam, elég nehéz adagolni és rendesen eloszlatni a fejbőrön, de nem vészes. Minden hajmosás után használni fogom, ami heti háromszori használatot jelent.
Alterra Gránátalmás sampon
Már használom egy ideje és jó kis samponnak tartom, szép fényes lesz tőle a hajam finom illata van, natúr samponhoz képest jól habzik. Tettem bele pár csepp jázminolajat is, mert állítólag ez is jótékonyan hat a hajnövekedésre. Ha elfogy lehet nem veszek másikat, de csak azért hadd fogyjon a következő sampon:
Kallos KJMN hajdúsító sampon
Kéthetente/havonta felteszek majd egy olívaolajos pakolást, az ő kimosásában fog segíteni. Egyébként imádom az illatát és az élénk hajszínt, amit ad.
Crema al latte serical hajpakolás
Balzsamként fogom használni, nem ecsetelném hosszan miért szeretem és miért tartok ki mellette. Sokat olvashattatok róla már máshol.
Gliss kure hajvégápoló 
Nem azt mondom hogy csodaszer a töredezés ellen, de kevésbé töredezik a hajam mióta ezt használom. Imádom az illatát, és a krémes állagát. Nem nehezíti el a hajat és nagyon sokáig elég ez a kis tubus. Akciósan jutottam hozzá kb 900 forintért.
Avon lotus shield hajszelídítő pakolás
Nagyon fényessé és puhává teszi a hajam. Kétféleképpen szoktam használni: a félig vizes hajamba nyomkodom és hagyom levegő megszáradni. Alapból hullámos a hajam, ezért ő abban segít hogy ezek rendezettebbek legyenek.
Máskor megszárítom a pakolás használata után így pedig szép egyenes lesz- jó nem olyan mintha kivasaltam volna, de nekem megfelel.

A jelenlegi állapot

nagyon fura a tartásom ezen a képen, de a célnak megfelel
Ez a csíkos felső lesz a mérce, mert nem tudok mindig ugyanolyan képet készíttetni a barátommal, és így jobban is követhető a növekedés. Remélem májusra eléri a hajam az első csíkot! Majd szurkolok neki! 😀
Így a képet elnézve a barátnőm egy kicsit sokat vágott a hajamból, annak érdekében hogy szép egyenes legyen a formája. Igazából nem bánom, mert elég hülyén nézett már ki, hogy a tépett fazon különböző rétegei között ekkora eltérés van már. Az én vékonyszálú hajammal persze. A hajamnak sem tett jót ez a fazon, állítólag jobban töredezik tőle, most már ezzel sem lesz probléma.  Végre sokkal dúsabb, és a tartása is jobb lett. A rétegek már egymásra érnek, csak nem sikerült olyan szépen beszárítani valamiért felkunkorodtak a felső réteg tincsei. :/
Reklámok

4 thoughts on “Hajnövesztés #1

  1. Köszi! Igazából már jó ideje növesztem, de mindig félbemaradt valamiért. Ez is motivál, hogy háromhavonta fotózom, írok róla. 🙂 Így látom mennyit haladtam és nem adom fel. Hátközépig érő hajat szeretnék. 🙂 Annál hosszabb nekem nem hiszem, hogy jól állna, mert nagyon vékonyszálú a hajam.

Vélemény, hozzászólás?

