Petrolkék

Azt hiszem kedden a kék kardigánomhoz sminkeltem, igazából nem nagy szám. Pepecselős fajta vagyok és a reggeli rohanásban csak erre futotta. Az orrom nem tudom miért piros, a tükörben nem látszott így és talán élőben sem – hacsak nem törölgetem le napközben a púdert és az alapozót- A smink már kicsit viseltes, igazítottam is rajta még a fotózás előtt.
Lassan meggyógyul a szám is és visszatérhetek a rúzsaimhoz, egyenlőre még csak szájfényt mertem használni. Keresnem kell egy jó szempillaspirált is, a hosszú és sok szempillámat minden festék lehúzza. Ötletek jó és olcsó göndörítő spirálra? 🙂

Amiket használtam:
Arc:
Essence hab állagú alapozó 01 Matt Sand
Alverde kompakt púder 010 Naturelle
Boots 17 pirosító First flush
Catrice EW highlighter Fairy dust

Szem: 
Essence I love stage szemhéjalapozó
Essence Mettalics szemceruza 03 Copper rulez ( a szivem csücske augusztus óta)
Sleek Original szemhéjpúder palettából a petrolkék szín ( azt hiszem balról a második)
Alverde Zauberwald szemhájpúder 313 Magic spirit
Catrice EW highlighter Fairy Dust
Avon mono szemhéjpúder Nude
Avon glimmerstick szemceruza fekete
Essence smokey eyes szempillaspirál
REvlon szemöldök készlet Blonde
Száj:
Manhattan Water flash lipgloss 53C ( ez így elég semmitmondó  megérdemelne egy nevet ez a kellemes korallos barackos szín pl. summertime… vagy valami ilyesmi)

Reklámok

6 thoughts on “Petrolkék

  1. Szia! Neked hogy működik a hab állagú essence? Nekem is van és kicsit természetellenesnek hat, illetve az orrom tövénél akárhogy radírozom és hidratálom, látszik hogy száraz és az alapozó még jobban kiemeli.

  2. Jampiangel: nyáron használtam sokat, akkor ez nekem nem okozott problémát. Most is vannak száraz részek a szám mellett, de nekem szerencsére megoldja a radírozás és hidratálás így nem olyan feltűnő. Sajnálom, hogy neked nem működik ez az alapozó. 😦
    Janka
    Köszi, pont ma néztem, hogy akciós. Meg is rendelem. 🙂
    Thündérke: Köszönöm! ^^ Pedig sokan túl halványnak tartják, szerintem pont jó hétköznapra. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

