Hibiszkusz

forrás
Még ősszel készítettem el egy ehhez hasonló sminket, csak akkor nem sikerült jól lefotóznom. Azért vázlatnak, ötletadónak megtarottam a képeket. Megint nem értem miért olyan piros az orrom és a homlokom, élőben elég volt a korrektor fedése, de a képek már nagyon “szépen” kihozzák ezt a hibát…
Erről a pink rúzsról és a zöld szemfestékről a trópusi virágok jutnak eszembe, azért is ez a cím. Az eredeti sminkben nem ezt a pirosítót használtam, mert annak van egy kellemes fénye, ami viszont kihozta volna a jelenleg fellelhető bőrhibáimat. Ezért kénytelen voltam kikeverni két pirosítóból egy újabb színt, ami illik a trópusi hangulathoz. És milyen jól tettem! Nem értem miért nem előbb jutott eszembe keverve használni őket. Teljesen beleszerettem az árnyalatba és nagyon hasonlít valamire, de nem tudnám megmondani mire emlékeztet.

Ez a kép formázás előtt élesebb volt, pedig nem maceráltam sokat. Ha valakinek erre van megoldás kérem szóljon!

Amiket használtam:

Arc: 
Avon MagicX sminkalap
NYC korrektor 781A Light
Alverde kompat púder Naturelle 010
Miss Rose barackszínű pirosító És Boots17 pirosító First flush 
Szemek: 
Essence Metallics szemceruza Copper rulez
Essence You Rock szemhéjpúder paletta barnák és bézs
Coastal Scents Ultra schimmer 88-as paletta egyik zöldje

Avon egyrészes szemhéjpúder Nude
Essence smokey eyes szempillaspirál
Revlon szemöldök készlet Blonde

Száj:
Essence rúzs This is me
Reklámok

6 thoughts on “Hibiszkusz

Vélemény, hozzászólás?

