Herba Vita hajszesz hajhullásra

Akkor döntettem úgy, hogy megvásárolom ezt a hajszeszt amikor meguntam a ricinusolajos pakolással járó macerát. Emellett szerettem volna, ha megszűnik a tél miatti enyhe korpásodásom, még erősebbé válik a hajam és gyorsan nő – eredetileg nem erre találták ki ezt a terméket, de mivel fokozza a fejbőr vérkeringését esélyes,hogy erre is hatással van- Másfél-két hónapig használtam, heti háromszor. Először is nézzük mit ígér:
Balról a második, félénken megbújik a sampon mellett. 

“Természetes hatóanyagai – árnika, bojtorján, orvosi zsálya, vízitorma,borostyán,erdei fenyő – fokozzák a fejbőr vérellátását, mélyebb rétegekbe jutva táplálják, erősítik a hajhagymákat, hatásosak a hajhullás ellen. Csalán és sarkantyúvirág kivonata gátolja a haj korpásodását is.”

Előnyei:

  • Könnyű használat. Nem kell kiöblíteni a hajból, egyszerűen a vizes fejbőrbe kell masszírozni hajmosás után. Az adagolója nekem megfelelő volt, a kis csőrrel könnyedén megöntözhettem a fejbőrömet választékról választékra haladva. ( Elgondolkodtam, hogy ha elfogyott elteszem a dobozát és olajos pakolások felvitelére fogom használni) 
  • Valóban kevesebb hajam hullott ki a hajmosások után, a hatását két hét után tapasztaltam először. Sok-sok babahajam nőtt, és úgy érzem erősebb is lett a hajam tőle. 
  • Az illata nekem nagyon tetszik, nem gyógynövényes, bár azzal sem lenne semmi bajom. Valamire nagyon emlékeztet, egy parfümre vagy testápolóra… nem tudom melyik növénynek van benne ilyen jó illata.
  • Nem szárítja a hajat és a fejbőrt, pedig ettől tartottam kicsit. Szerencsére a hennát sem fakítja, nem tudom más festékekkel mi a helyzet. 
  • Nem tudom neki köszönhetem-e de mialatt használtam elég gyorsan nőtt a hajam. Az arcomat keretező tincsek épp az államig értek mikor elkezdtem használni februárban. Most kb. két-három centivel hosszabbak már.
  • A kedvező ára is mellette szól, 600 forint környékén van egy flakonnal, mióta használom kb. a negyede fogyott csak el. 

Hátrányai:

  • A korpásodást nem szüntette meg. 
  • Érzékeny rá a fejbőröm, nem tudtam minek köszönhetem a viszketést… de miután elfelejtettem használni egyszer-kétszer ez megszűnt. Szóval ő volt  ludas. Sajnálom, mert egyébként tényleg jól teljesít. 

A mai nappal visszatérek a ricinusolajos pakoláshoz, legalább addig amíg el nem fogy a mostani üveggel. 

Vélemény, hozzászólás?

