Viki sminkje

Mindig nagyon örülök, ha valaki megkérdez kisminkelném-e? Ha még arra is hajlandó, hogy a blogomban is megmutassam az eredményt még boldogabb vagyok. Egy ideje tervezgetjük Vikivel, hogy egy hétvégén találkozunk, de eddig nem került rá sor. Aztán az egyik szombaton csörgött a telefonom és hipp-hopp megbeszéltük a dolgot. Megtapasztaltam már, hogy mindig a spontán szervezett programok a legjobbak. Nagyon jól éreztem magam a délután során, élvezet volt őt sminkelni. Nehézséget csak az okozott, hogy néha annyira sikerült megnevettetnem, hogy nem fértem hozzá a szeméhez. 😀
Nem tudom más hogy van vele de én fejben is állandóan sminkelek. Meglátok egy ismerőst – vagy akár ismeretlent- és el is képzelek rá egy adott sminket, vagy akár többet is. Vikivel sem volt nehéz dolgom, elé tettem pár palettát és megkértem válasszon egy-két színt, ami tetszik neki és munkához is láttam. 
Azt el kell mondanom, hogy nem tudok pontos terméklistát adni, erre legközelebb figyelni fogok: rögtön leírom egy kis füzetbe miket használtam. Hiába emlékeznék is mindenre, mert részben az ő készletéből válogattam. Mire végeztük a sminkeléssel szép ki vihar kerekedett és sötétség, tehát hiába fotózunk nem sikerült megfelelő képeket készíteni. Aztán mire hazaértünk szerencsénkre kisütött a nap.

Egyből ezt a gyönyörű petrolkéket szúrta ki a Sleek Original palettából, ezt használtam a szem külső harmadában a mozgó szemhéjon, a mélyítővonal felé elmosva.  A zöld szeméhez nagyon jól illenek még a bronzos-aranyos színek, így ez került a kék mellé. A mélyítővonalba sötétbarna került és a szemöldökcsont alá ás az élek eldolgozására egy matt, világos bőrszínt használtam. Az alsó szempillatőbe vékonyan bronzos szemhéjpúdert tettem, a szemzugba pedig egy kevés aranyat. A vízvonalra fekete szemceruzát használtam, majd fekete szempillaspirállal fejeztem be a szem sminkjét. A szemöldöke nem igényelt igazítást, így is szép színe és formája van. Az arcára BB-krém került a sötétebb fajtából, valamint egy kis púder. Egy kis bronzosítóval végigsimítottam az arccsont alatti részt, majd egy kis barack színű pírrel emeltem ki az orcáit, majd egy kis highlihgter következett. Amint említettem a sminkekés és a fotózás között eltelt pár óra így a száj festése már nem látszik teljesen.
Nem mondom azt, hogy tökéletes pl. néhány alkalmatlankodó csillám az orcákon maradt és a kék szín eldolgozásával is lehettem volna alaposabb. De ezek az alkalmak jók arra, hogy lássa miben kell még fejlődnöm és megtapasztaljam milyen mást sminkelni. Viki egyébként elégedett volt az eredménnyel, aminek nagyon örültem.

Reklámok

10 thoughts on “Viki sminkje

Vélemény, hozzászólás?

