Alterra samponok tesztje

Amikor elfogyott a gránátalmás változat hatalmas Alterra akció volt a Rossmann-ban így kipróbáltam egy másik fajtát is, noha bőven van még a Kallos samponból. Úgy gondoltam egyszerűbb, ha mindkettőről írok tesztet és összehasonlítom őket. Egy kis plusz információ: A papayás samponra a barátom is rájár, biztosan az illata miatt. 😀 A hidratálót nem szerette sem ő, sem a fejbőre.

Alterra hidratáló sampon gránátalma és aloe vera kivonattal 


“Az Alterra dúsító sampon értékes összetevői, mint a papaya- és a bambuszkivonat lágy erőt adnak a hajnak, mangó kivonata pedig lágy védőréteget képez a fejbőrön. A gyökereitől a végekig ápolja, vitalizálja a hajat, és növeli ellenálló képességét. Szilikon nélkül.”


Az állaga zselés, emiatt eleinte nehéz lehet eloszlatni. Aztán megszokja az ember és nem jelent gondot. Nem habzik annyira, mint más samponok, de a tisztító hatásából ez nem von le semmit. Az illata visszafogott, friss gránátalmás. A hajam nagyon fényes és puha lett tőle. Egyáltalán nem okozott gondot a fésülködés, nem okozott gubancokat, pedig szilikonmentes termékről van szó. 
Újravenném-e? Téli időszakban, amikor több hidratálásra van szüksége a hajamnak biztosan. 

Alterra dúsító sampon papaya és bambusz

“Az Alterra dúsító sampon értékes összetevői, mint a papaya- és a bambuszkivonat lágy erőt adnak a hajnak, mangó kivonata pedig lágy védőréteget képez a fejbőrön. A gyökereitől a végekig ápolja, vitalizálja a hajat, és növeli ellenálló képességét. Szilikon nélkül.”


Nagyon szeretem,ha dús a hajam ezért, és az illata miatt próbáltam ki ezt a sampont. Eszméletlenül finom gyümölcsös! Az olvadós rágó illatához tudnám hasonlítani. Sajnos ez a hajamban nem marad meg. Valóban dúsít, amióta ezt használom észrevettem, hogy sokkal jobb a hajam tartása, de jobban is  gubancolódik, talán a szilikonmentessége miatt.  Hasonlóan a gránátalmás samponhoz ettől is szép fényes, puha lesz a hajam. A gránátalmás talán egy gondolattal finomabb tapintásúvá teszi. Azt hiszem megtaláltam A sampont! Azért a kísérletező kedvem megmaradt és váltásnak biztosan ki fogok pórbáni más termékeket is, hogy ne szokja meg ezt a hajam. 
Újravenném-e? Naná! 
Azt mindkettőről elmondhatom, hogy nagyon jót tettek a hajammal. Sokkal szebb, egészségesebb és úgy vettem észre nem törik annyira amióta ezeket a samponokat használom. Nem mondom, hogy csak ők a felelősek ezért, biztosan a pakolások is sokat segítenek, de régen volt ilyen jó állapotban a hajam. Remélem megint leértékelés lesz mire elfogy a mostani, bár teljes áron sem egy nagy összeg: 600 forint körül mozog az áruk. 
7 thoughts on “Alterra samponok tesztje

  1. Nekem az első van meg, a gránátalmás. Iszonyúan jó, én újra fogom várásolni. Használom a balzsamot is hozzá! Nekem abszolút egészségesebb a hajam, amióta szilikonmentes termékeket használok. 🙂

  2. Ugye? Aaaanyira puha lesz tőle a haj… A balzsamot még nem próbáltam, de sokan dicsérik.
    Nem merek teljesen szilikonmentes hajápolásra váltani, főképp a natúr jellegük miatt használom az Alterra samponokat. És azért, mert állítólag a szilikonos samponok réteget képeznek a fejbőrön, ezáltal lassabban nő a haj. Balzsamban é a többiben engem nem zavar a szilikon. Samponban sem fog, ha már hosszú lesz a hajam.

Vélemény, hozzászólás?

