Hajnövesztés #2

Szerintem nem túl látványos a növekedés, de nem leszek telhetetlen. Azok a tincsek, amik éppen az államig értek most bő három centivel hosszabbak, ami átlagosnak mondható. A három hónap alatt ezeket a termékeket használtam:

  1. Kallos dúsító sampon – olajos pakolások kimosásához
  2. Alterra gránátalmás hidratáló sampon és Alterra dúsító sampon
  3. Crema al latta serical hajpkaolás
  4. Herba Vita hajszesz – kb. két hónapig használtam 
  5. Gliss Kur hajvégápoló
  6. Avon lotus shield hajszelídítő pakolás
  7. Néha-néha hajhabok, hővédő…  bejegyzés hamarosan
  8. Ricinusolaj olívaolajjal keverve hajpakolásként – egy hónapig használtam 

 A tejes hajpakolást nem csupán balzsamként, hanem időnként pakolásként is használtam. Azt kell mondjam így jobban kifejti a hatását, ami persze nem meglepő. Jelentős javulást vettem észre a hajamon, ami sokkal ellenállóbb lett. Kezd kialakulni egy olyan hajápolási rutin, amivel úgy látom esélyem van a hosszú egészséges haj eléréshez és megtartásához. Az olajos pakolásokat nagyon macerásnak találom és szerintem a sok samponozás utána többet árt a hajnak, mint használ. A ricinus olajat egy jó darabig szeretném elfelejteni, helyette a kókuszolajat fogom kipróbálni (állítólag sokkal könnyebb kimosni). A többi termékről, amit használni fogok, majd három hónap múlva írok az újabb hajnövesztésről szóló bejegyzésben.

A képek egyforma szélesek, a blospot mégsem akarja egyfomrának mutatni őket. 😦 Ez egy időzített bejegyzés. 

8 thoughts on “Hajnövesztés #2

  1. tényleg látványos.:D én is ricinus olajozok már 1hónapja kb.:D ami 4-5 alkalmat jelent nálam.:D de én nem is feltételeztem h én magamon észre fogom venni.:D én sosem veszem észre ha nő. De tesóm már mondta h egész hosszú lett 🙂 😀 és a tiéden is látszik szerintem!

  2. Éppen ezért érdemes ezeket a fotókat készíteni, hogy lásd mennyit változott. 🙂 Ezért csinálom én is, különben könnyebben feladnám és rohannék fodrászhoz, csak ne legyen ez a hülye átmeneti állapot. Aztán persze sajnálnám a hajam. 😀
    A ricinusnak kb. két hónap után látszik meg a hatása, ne add fel!:) Nyáron szerintem hatásosabb is egy ilyen kúra, mint télen.

Vélemény, hozzászólás?

