Neon Barbie- smink körömlakkhoz

Nem tudom mi történt velem, de sorra tetszenek meg olyan dolgok, amiket eddig nem szerettem magamon. Ilyen a babarózsaszín körömlakk csillámmal és a neon szín – legalábbis fogjuk rá erre a zöldre- A héten a Kreatív Kedd csapata szebbnél-szebb neon sminkeket készített ez engem is megihletett, amikor élénkebb színek után nyúltam.  Így készültetett el ez a bejegyzés.  Az egyetlen nyitott szemes kép csak poénból készült, hiába szerettem volna, olyan erősen tűzött a nap, hogy fizikai fájdalmat okozott a kamerába nézni. 😀

Amiket használtam:
Arc:
Essence hab állagú alapozó Matt sand
NYC korrektor 781A light
Alverde kompakt púder Naturelle 010
Boots pirosító First flush
Catrice EW highlighter

Szemek:Sleek Monaco paletta Aquamarina, Summer breeze, Kiwi zest
Sleek Nude paletta Moss, és egy bőr szín, nem tudom már melyik…
Alverde Zauberwald 313 magic spirit
Essence i love stage alap
Essence Metallics szemceruza copper rulez
REvlon szemöldökkészlet Blonde 02

Száj:
SK márványmintás rúzs
Miss Sporty Innocence

Körmök: 
Nails inc. warwick avenue

Moyra 77

a girl power jegyében 😀

Reklámok

3 thoughts on “Neon Barbie- smink körömlakkhoz

Vélemény, hozzászólás?

