Vihar közeleg

Múlthét szombaton láttam a moziban a Batman trilógia befejező részét, azóta el szerettem volna készíteni a Macskanő sminkjét.  És azóta fáj iszonyatosan a vállam és a hátam, vagyis csak tegnap múlt el. Valószínűleg megfázott a légkondi miatt, de azt mondom ezért a filmért megérte. 😀

Anne sminkjét nem bonyolították túl.  Nem is kellett. A sötétbordó száj az igazán hangsúlyos és a maszk alatt úgysem látszana egy bonyolultabb, látványosabb alkotás. A Nolan-féle képregényfilmhez sem illene szerintem egy színpadiasabb smink.  Én nem szándékozom maszkban rohangálni így kicsit sötétebbre vettem a szemsminket. – na meg szerettem volna kipróbálni az új Catrice szemhéjpúderem-  Egy halvány arcpírt használtam még, bár ezt az eredeti sminkben nem véltem felfedezni. Nekem viszont kell a tudat, hogy van rajtam egy kis arcpirosító. Arról fogalmam sincsen, hogy miért látszódik a képeken olyan bőrpír, amit élőben nem lehet látni… de remélem azért nem olyan zavaró.

Reklámok

6 thoughts on “Vihar közeleg

    • Köszönöm, én sem szoktam sűrűn hordani, mert nem szeretem igazgatni a rúzst. De a félénkségemen már sikerült túllépni és hasonló színű szájfényt merek hordani, azt még igazgatni sem kell. Szépen kopik. Egyébként kezdetnek az is jó, ha úgy hordod az ilyen rúzsokat, hogy éppenhogy beleütögeted az ajak bőrébe. Csodaszép tud lenni, mégsem annyira hivalkodó. Aztán ki tudja? Lehet megszokod magadon, megtetszik és jöhet a következő “szint”. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

