Kreatív Kedd Állatvilág

Az az öröm ért, hogy lehetőséget kaptam részt venni a Kreatív Kedden vendégként. Az eheti téma amellett, hogy aktuális ( október 4. az Állatok Világnapja)  igazán testhezálló. Pici korom óta bolondulok az állatokért, és fontosnak tartom, hogy tiszteljük és óvjuk őket. A barátnőmmel közösen ötleteltünk – nagyon inspiráló jelenség- és a választásunk a jégmadárra esett.  A fotók is az ő keze munkájának köszönhetőek.  Eddig mindig azért nyavajogtam, hogy nem látszanak elég  jól a részletek az általam készített képeken. Most azok a hibák szembetűnőek, amik élőben nem voltak azok, eldolgozottságra és a barna szín fedésére gondolok itt. De nem szomorkodom, ebből is tanultam és nagyon élveztem a smink elkészítését az ötletelést, a fotózáson meg annyit nevettünk, hogy megfájdult a hasam is a végére. Sosem gondoltam volna, hogy felszabadultan fogok pózolni.

A többiek munkái:

Kriszti – www.forumshopsblog.com/2012/10/kreativ-kedd-30-allatok-vilagnapja.html

14 thoughts on “Kreatív Kedd Állatvilág

  1. Nagyon ügyes vagy, ha lehet kérni akkor még több kreatív sminket követelek tőled! Szuperek lettek a fotók is. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

