Hajnövesztés #3.2

Az előző bejegyzésben arról írtam, miket használtam és milyen változásokat tapasztaltam az elmúlt hónapokban. Most arról számolok be milyen terveim vannak a következő három hónapra.  -hajápolási tervezet, hú de komoly-

  1. Swiss o par Kókusztejes sampon
  2. Balea hidratáló hajbalzsam Festett és színezett hajra Kókusz- és tejkivonattal
  3. Ricinus- és olívaolajos pakolás heti egyszer
  4. Henna
  5. Hajvágás Holdnaptár szerinti időpontban ( amúgy is ráfér a hajamra)
  6. Kallos  Hővédő Hajvasaló Permet

Régebben már elhasználtam egy flakonnal ebből a samponból, gőzöm sincs miért nem írtam róla, mert imádtam. Fényes és pihe-puha lett tőle a hajam. Visszatérek a szilikonmentes samponokhoz, úgy olvastam és tapasztaltam is: gyorsabban nő a haj, ha ilyet használunk. Az, hogy a balzsam is ilyen csak a véletlen műve, őt az illata és az újdonság varázsa miatt vásároltam. Róla  még csak az első benyomásimat tudom leírni, de nagyon puha lett a hajam, és élénkebb lett a színe! ( egyébként samponon kívül más hajápolókban nem zavarnak a szilikonok) Januárban meglátjuk mennyire váltak be ezek a termékek/módszerek.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

