Megunhatatlan

Nagyon szeretem ezt a fajta klasszikus sminket, egyszerűen nem tudom megunni. Matt színek a szemhéjon, egy kis sötétbarna a mélyítővonalba és az alsó szempillasor külső harmadába, valamint egy tusvonal. A szemöldököm most nem sikerült valami fényesen, de csak azért nem szerettem volna kihagyni ezt  posztot. A számra ost éppen egy nude színű rúzst használtam, egyszerűen azért mert ehhez volt éppen kedvem de tulajdonképpen bármilyennel jól mutat. Lassan azért kezdem előhalászni a tavaszra való színeket is, de úgyis meglátjátok később.
Az arcomon egy bogyószínű pirosító van, és egy kis bronzosító amiből sajnos a képeken semmi nem látszik.
regal tus

Reklámok

7 thoughts on “Megunhatatlan

  1. Először is! Nem kötözködésből írom! Láttam pár képen,hogy a szemednél van egy pici bőrelváltozás. (anyajegy, zsírcsomó nem tudom,hogy mi az…) Nem gondolkodtál még azon,hogy leszedesd? Nagyon szép lány vagy, a sminkek hibátlanok,de még szebb lennél anélkül :)) Nekem is volt, leszedtem, nem bántam meg.

    • Köszönöm, örülök hogy tetszenek a sminkek! Nem veszem kötözködésnek, gondolkoztam már a leszedetésén ( anyajegy amúgy) sokszor. Neked mennyi idő alatt gyógyult meg és bocsánat, ha tolakodó de hol volt? Elég érzékeny helyen van és hát… nem könnyen szánja magát rá az ember, az ilyenre.

      • Szinte ugyanott volt nekem is, ahol neked, csak picit távolabb a szememtől. (tesómnak is ugyanott van 😀 ) Egy-két hét alatt meg is gyógyult, egyáltalán nem fájt, amikor leszedték. Tudom, nagyon sokáig gondolkodtam én is rajta, félek még egy szimpla orvosi vizsgálatnál is :// De hidd el, nem kell félni, szinte fájdalommentes volt 🙂

  2. Jujj az a gyönyörű tusvonal meg a színek… az első képet eddig miért nem láttam még? Teljesen rendben van 😀 Nagyon jó lett Rita 🙂

    • Köszönöm… 😀 Neked elhiszem.
      Azért nem láttad, mert tegnap nem vettem észre, hogy ezen végre normális fejet vágok és nem is torzította el a gép. 😀 Friss szemmel átpörgettem még ma az összes képet.

Vélemény, hozzászólás?

