Aden körömlakk 18

Elsősorban Verusnál olvastam az Aden lakkokról és mivel szeretem a kis kiszerelést, az alacsony árat és a jó minőséget rögtön megtetszettek. Nem tudtam hol is lehet kapni, nem is fordítottam a keresésükre túl nagy energiát. Mígnem egyszer a Tesco üzletsoron megpillantottam pár kis üvegcsét a kirakatban. Tudtam: ez egy szép barátság kezdete lehet. Ez félig-meddig meg is valósult.

aden18
Még decemberben vettem ezt a piros lakkot, mert elnéztem a neonfényben és azt reméltem ez a deep pink nevű árnyalat. 😀 A neve nincs ráríva csak a száma, azt meg nem jegyeztem meg így minden támpont nélkül ez jött velem haza ( és a barátom  lekapott a polcról egy sötétkéket és egy zöldet, így ők is a csapat tagjai lettek, róluk később).

 adeen18

Nem bántam meg, hogy a mályvaszínű lakk helyett ezt vettem meg, klasszikus meggypiros árnyalat. Feltűnő ám mégsem hivalkodó. Az állaga nagyon-nagyon híg, így nem könnyű vele dolgozni folyik-össze vissza. Ennek következtében elég ügyetlenül lakkoztam, elnézést kérek érte. A tökéletes fedéshez nem árt három, sőt akár a négy réteg is. Nem vészes, mert hamar megszárad. A tartósság nem az erőssége, fedőlakk ide, fedőlakk oda nekem már másnap elkezd pattogni. Ezért ezek után csak olyan napokon fogom használni, amikor nem én vagyok a soros a mosogatásban és egyéb körömlakkgyilkos teendőkben.  Nem török pálcát az Aden lakkok fölött, a fémes fényű és csillámos lakkjaik jobban teljesítenek. Remélem, hogy csak ez a piros ilyen kis béna a csillámmentes verzióból, mert nagyon különleges színskáláról választhatunk jó áron.

6 thoughts on “Aden körömlakk 18

  1. Épp az előbb használtam a deep pinket. 😀
    Én szeretem a kis aden lakkokat, van vagy6 darab, ebből egy volt ami nem bírta, és másnapra már sokat kopott, de lepattogni nem szokott sőt, igazság szerint az új essence lakkokat leszámítva semmi nem szokott lepattogni.

    • 😀 😀
      Legközelebb úgy megyek vásárolni, hogy felírom a számát. 😀 Hát elég nagy igénybevételnek tettem ki, sok súrolni való edény, plusz a négy réteg sem segített rajta, de nekem két rétegben is pattog. Nagyon remélem, hogy tényleg csak ez az egy ilyen kis izé. Az új Essence lakkokhoz még nem volt szerencsém.

      • Nem vesztettél velük sokat, szerintem a színek sem túl csábítóak, meg drágák is. 500 ftos essence-ből 170ért nekem kijön 3 aden. 😀

      • Mióta átcsomagolták őket, nem vettem egyet sem. Az új színek közül alig van olyan, amire azt mondom KELL! Na jó most a tavasziak közül a Miss Universe tetszik, de ennyi. :/

  2. Az egyik kedvenc lakkom…bár tegnap előtt találtam a plázában Jollie France lakkokat. Szerelem volt első látásra MIND! 😀

    • A Jollie France lakkokat nagyon szeretem, a színeiket is mg a lakkok is nagyon jók, tartósak könnyen lehet velük dolgozni és nem száradnak be egyhamar. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

