Hajöblítő csalánteával és almaecettel

Mindenki szeretne szép fényes, egészséges hajat. Lehet furcsán hangzik, de érdemes odafigyelni a fejbőr egészségre is. Amíg minden rendben van nem is törődik vele az ember. Nekem sajnos nagyon érzékeny bőröm van, miért pont a fejbőröm lenne kivétel? Gyorsan is zsírosodik, hála a hideg időnek és a sok sapkahordásnak be is korpásodott. Egyszer bőrgyógyász ajánlotta az almaecetes, kamillateás hajöblítő használatát. Mivel indigóval van festve a hajam és nem szeretném, ha kivilágosodna a kamilla helyett mást választottam. A csalántea is ideális megoldás lehet a problémára, sőt a hajnövekedésre is jótékony hatással van. Nem gyors megoldás, pár hét kell amíg kifejti hatását, de már sokkal jobb a helyzet, mint volt.  Megéri hát a türelmet.
A következőképpen szoktam elkészíteni és használni a hajöblítőt: hajmosás előtt pár órával, vagy egy nappal főzök pár deci csalánteát, annyi csalánt használok ami egy teatojásba belefér. Hajmosáskor aztán felöntöm meleg vízzel és kb. egy evőkanál almaecettel. Miután jól kiöblítettem a hajamból a balzsamot/hajpakolást engedek egy kis meleg vizet a teához és leöblítem vele a hajam. Belemasszírozom egy kicsit a fejbőrömbe és aztán már nem mosom le újra. Nem kell megijedni az ecetszag hamar elillan a hajból.
Érzékeny fejbőrre még tudom javasolni, hogy hígítva használjuk a samponunkat, két hete már így használom és sokat segített ez is.

2 thoughts on “Hajöblítő csalánteával és almaecettel

    • Úgy örülök, hogy tetszik a kép, ha tudná mennyit szöszmötöltem mire megtaláltam megfelelő illusztrációt. 😀
      Az is nagyon jót tesz a hajnak. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

