Hello Halloween- Kísértetek, szellemek

Ezen a héten a Halloween egy klasszikus elemét a kísértetet jelenítjük meg smink formájában. Nagyon sokat gondolkoztam ezen a témán, elég megfoghatatlan. Több ötletem is volt és több is csődöt mondott a kivitelezés során, de nem adtam fel. Aztán az az ötletem támadt, hogy  a ’20-as évekből kísértő szellemnőci “bőrébe” bújok. A fotózásnál most segítségemre volt Ágota, ezer köszönet neki! Nagyon-nagyon nehezítette a közös munkát, hogy lehetetlen nem nevetni a társaságában.  🙂
Nézzétek meg a többiek munkáit is:

Calo(z)

Nitu

Suzy

Mara

Niki

Mich

Evelin

DSC_0500_02

100_5246_02

DSC_0495_03

DSC_0498_02

Reklámok

8 thoughts on “Hello Halloween- Kísértetek, szellemek

  1. Jaj pont mondtam Vikinek, hogy be kéne vetni ezt a szellemkép ötletet 🙂
    Egy nevető szellemes képet is szívesen megnéztem volna! A Sepia Tone kép a kedvencem, de az azt követő is teljesen telitalálat!

Vélemény, hozzászólás?

