Hajnövesztés #6

Már nagyon régen, májusban írtam az utolsó hajnövesztős bejegyzést.  Akkor arról számolhattam be, hogy végre alig-alig töredezik a hajam. Sejtettem, hogy a nyár meg fogja viselni és így is lett. 😦 Kétszer vágtam a hajamból a nyár során és egyszer ősz elején. Mindig igyekeztem a Holdnaptár szerinti kedvező időpontokban.  Jelenleg a legnagyobb probléma a gubancolódás így sokkal jobban törik, mint kellene. Szörnyű: pici másfél centis tincsek állnak össze,és fésűvel kibonthatatlan.  Még így sem olyan vészes a helyzet, de roppant módon zavaró.  Valaki tud esetleg megoldást?
Most kicsit rendhagyó módon nem írok minden termékről, amiket használtam csak az olyanokról, amiket még nem próbáltam vagy nem olvashattatok róla a blogon eddig.  Ezeket pedig három kategóriára bontom.

Működik!

  • Panthenol spray
    Nyár elején használtam heti rendszerességgel két hónapig.  Gyönyörűen rendbe hozta a fejbőrömet ( amelyet meggyötörtek a rosszul megválasztott samponok) és a hajam is gyorsabban nőtt tőle.  Hajmosás előtt egy órával/fél órával fújtam belőle a hajtöveimre, majd lemostam. Arra lettem figyelmes, hogy sokkal jobb tartása lett tőle a hajamnak, miután egy ilyen pakolást használtam.
  • Dabur Vatika kókuszos hajolaj
    Két és fél hónapig tartott a 150 ml minden földi jóval ellátott olaj: kókusz, henna, amla, rozmaring… Legalább kéthetente felkentem egy-másfél órára a hajamra, és a fejbőrömbe is belemasszíroztam. Nagyon szerettem, mert puha és fényes lett tőle a hajam, na és az illata… mennyei. Kicsit fűszeres, édeskés. Nem biztos, hogy mindenkinek tetszene. A változatosság kedvéért most olívaolajat használok a hajamra, de biztosan újra fogom még vásárolni a jövőben.
  • Balea kókuszos balzsam tiarévirággal
    Az illatával végül sikerült megbarátkoznom, bár ebben és hatásban sem múlta felül tejproteines elődjét. Pihe-puha és illatos lett tőle a hajam. Nyárra remek választás volt, mert UV-szűrőt is tartalmaz. Sikeresen védte a hajam a kifakulástól.  Nyárra biztosan újraveszem, ha meg ki nem vonják megint addig.

Félsiker

  • Babylove sampon
    A viszkető fejbőrömnek kétségtelenül nagyon jót tett ez a sampon, a színe is élénkebb, rezesebb vörös lett tőle (biztosan a kamillakivonat miatt). Sajnos nem lett a szívem csücske mert a hajvégeimet borzasztótan szárította. Azóta a sminkecseteimet mosom vele, és ha éppen kifogytam az arclemosóból egy két alkalomra megfelel erre a célra is ( hosszabb távon szárít).
  • Das Gesunde Plus étrendkiegészítő kapszula 10mg cinkkel és vitaminokkal
    Azt nem tudom ettől nőtt-e a hajam, vagy a panthenoltól. Esetleg ezek ketten együtt a felelősek. A körmeimre és a bőrömre nagyon jó hatással volt.  A nyár folyamán szedtem be egy dobozzal, jó étvágyat is csinált, amiért hálás lehetek neki mert így a nagy melegben is tudtam enni. Ezzel megtört az a cseppet sem egészséges hagyomány, hogy nyáron napközben szinte semmi nem ettem este aztán bőségesen bepótoltam mindent. Ez több szempontból is káros, nem kell részleteznem.

Nem vált be

  • Fructis sampon
  • Alverde sörös sampon
  • Avonos hajvégápoló
    Már írtam róluk ITT, de a rend kedvéért úgy gondoltam meg kell említenem őket az összefoglaló bejegyzésben is.

A képeken jól látszik, hogy már csak jó másfél csíkot kell átnőnie a hajamnak, hogy elérjem a célom ( és az is, hogy ráférne már egy kis hennázás)! Ennek három-négy hónap alatt meg kell lennie, ami nagyon hamar el fog telni. Próbáltam egyenesre szárítani a hajam, de csak az egyik része ér le a 9. csíkig, valójában gondolom az összes része olyan hosszú. Kivéve persze az arcomat keretező tincseket.

mc3a1jus

Kép 152

Kép 151

A következő hónapokra ezeket tervezem:

  • Kéthetente valamilyen olajos pakolást és csalánteás almaecetes öblítést alkalmazok.
  • Újra veszek Balea oil repair balzsamot és összekeverem 1:1 arányban a Serical Latte pakolással, az előző hajnövesztős posztból úgy szűrtem le ez kell a hajamnak.
  • Megint rendszeresen használni fogom a panthenolt.
  • Ha elfogy a mostani samponom újraveszem a Balea Oil repair sampont. Nyáron is vettem egy tubussal, de már igencsak fogyóban van és mivel felváltva használtam mással, nem volt alkalma igazán kifejteni a hatását.
8 thoughts on “Hajnövesztés #6

  1. Avon Advance Techniques Hajápoló Marokkói Argánolajjal tényleg nem jó viszont a sima Avon Hajvégápoló Szérum zseniális szerintem, soksok féle hajvégápolót próbáltam mire megtaláltam az igazit, kb 4éve csak ezt használom, a legjobb szerintem :)!

    • Nagyon kedves vagy, köszönöm! Viszont ez a zöld kupakos változat is azok közé a termékek közé tartozik, amiket mindenki imád nálam meg nem működik. 😦

  2. Az Avonos hajápoló szerek kimarják a fejbőröm…tiszta seb lesz tőlük mindig. (kétszer próbálkoztam,mind a kétszer így jártam…) Az Alverde termékek közül a hajvégápolót használom, az nagyon nagyon bevált :3 Illetve most Schauma koffeines sampon nálam a kedvenc.

    • Az Avonos samponokkal, tusfürdőkkel vigyázni kell. Egyszer nagyon csúnya ekcémám jött ki tőle, azóta “habzós dolgokat” nem veszek tőlük. Pontosan melyik Alverdés hajvégápolóra gondolsz? Nem vagyok képben most Alverde téren. 🙂 A Schaumával már szemeztem, de nem mertem megvenni, de így lehet megpróbálkozom majd egyszer vele. 🙂 Köszi az ötleteket!

  3. Szia! Próbáld ki a kallos Keratin hajpakolását, csodákat művel! Fodrászkellékesnél vettem 1 liter 800 Ft-ba került. Nagyon szép és fényes tőle a hajam. Nagyon ajálom 🙂

  4. Visszajelzés: Olajos hajpakolás | Petra in Green

Vélemény, hozzászólás?

