Karácsonyi sminkem

Mindenek előtt szeretnék békés, boldog karácsonyt kívánni minden kedves olvasómnak!
Ma ezt a sminket viseltem, idén is a klasszikus színek közül válogattam így esett a választásom az aranyra és a bordóra. Eddig nem is igazán sminkeltem bordóval, de nyertem egy szemfestéket ilyen színben és mindenképpen ki szerettem volna próbálni. Lapult még a sminkes fiókomban egy nagyon szép kettős szemfesték, aranysárga és szintén bordós színekkel. Hanyagoltam őket, pedig nagyon-nagyon szépek ezek az árnyalatok, főképp vörös hajhoz.  El tudom képzelni őket visszafogottabb, hétköznapi sminkekben is. Szorgalmasan használni fogom őket ezután.

Untitled
A pirosító is egy bordóba hajló sötétebb rózsaszín, a highlighternek így utólag jobb lett volna egy aranyfényű, de sajnos olyat nem hoztam magammal az ünnepekre.  A számra egy kis piros rúzst ütögettem, olyannyira keveset, hogy szinte nem is látszik. A képek minőségéért elnézést kérek, kölcsöngéppel nyomultam és minden próbálkozásom ellenére, csak ennyire tellett tőlem.

Untitled1

Vélemény, hozzászólás?

