Essence Eye sorbet – Illuminating raspberry

eyesorbet01

Ez a krémes szemhéjfesték is azok közé a édes semmiségek közé tartozik, amelyek szebbé teszik az ember napját. Olyan mint egy kedves bók, egy félmosoly, az első korty a reggeli teából. Nem meghatározó pillanatok, mégis kedves részletei az ember életének. Mielőtt teljesen belemerülnék az álmodozásba és további hasonlatok írásába rá is térek a bejegyzés fő témájára. A csomagolás nagyon tetszik, jól záródó üvegtégelyben rejtőzik a festék.  Ha lecsavarjuk a tetejét meglepetések sorozata következik. Először meghökkentem az állagán, nem is krémes inkább gumisnak, ruganyosnak mondanám. A színe halvány rózsaszín, telis-tele ezüst csillámokkal és némi lilás fényt is felfedeztem benne.

eyesorbet02

Mindenfélével próbáltam szépen felvinni a szememre, ujjal:nem volt jó, lapos ecsettel: ez sem oké. A megoldást Calo(z) adta ebben a posztjában: pufi ecsettel kell felvinni. Éppen még csak ezt nem próbáltam! A legjobb eszközt megtalálva tehát boldogan vetettem bele magam a tesztelésbe.  Attól tartottam csillámáradat fogad majd, de szerencsére nem így történt. Inkább ad egy rózsaszínes, selymes és visszafogottan csillogó felületet. Meseszép, engem meggyőzött. A képeken természetesen nagy felületen van jelen, így foltos ám  szemhéjon már jól viselkedik.

eyesorbet03

eyesorbet04

tündérpor

Gyönyörűen megnyitja a tekintetet és felfrissíti azt. A tartóssága nem a legjobb, nem csúszkál a helyén marad, inkább úgy mondanám diszkréten megkopik a nap folyamán. Ennek ellenére nem tudom nem szeretni, kellemes csalódást okozott a drágaság- ó hát már becézgetem is!

Értékelés 5/5

Reklámok

2 thoughts on “Essence Eye sorbet – Illuminating raspberry

  1. Ez nagyon jónak tűnik. én is szeretem az essence holmikat, az ár/érték arányuk nagyon jó.
    Hogy jobb ezt használni nappali sminknek? alapozással vagy anélkül is fedi mondjuk a szemhéj ereket?

    • Szerintem is nagyon jó dolgokat lehet kifogni az Essence kínálatából.
      Mindenképpen javaslom előtte valamilyen bőrszínű alap használatát, önmagában enyhe fedése van – na meg alappal tartósabb is. Éppen egy pici rózsás színt, ezüstös fény ad a szemhéjnak, az ereket nem fedi el.

Vélemény, hozzászólás?

