Jollie France 96

jf96
jollief
Szerintem ez a lakk tökéletes a karácsonyi időszakra (hoppá február van). Szóval ez a lakk tökéletes a karácsonyi időszakra is. Opálos-rózsaszínes alapban úszkál rengeteg arany-ezüst és a szivárvány színeiben fénylő csillám, ezek az egészen aprótól a közepes méretűig megtalálhatóak.  Bár tömény csillámáradat az egész lakk az összehatás mégis visszafogott, olyan mint egy szerény de nagyon szép kis hercegnő.  Akkor szoktam használni, ha valami cseppet sem feltűnőre mégis különlegesre vágyom.
jollie
Önmagában elég macerás a használata, négy réteg és egy halvány rózsaszín alap kell ehhez a fedéshez, de megéri mert szerintem csodás.  A rózsaszín alap sem feltétlenül szükséges, de nekem kissé el vannak színeződve a körömvégeim így jobbnak láttam ha előbb kenek alá egy réteget ebből a lakkból.
jf

jolliefrance96
Fedőlakként is jól működik, akár egy rétegben is. Ám nem olyan mint egy csillámos fedőlakk mert az opálos alapszíne miatt tompít egy kicsit az alatta lévő réteg intenzitásán. Az állagát nagyon szeretem, se nem sűrű, se nem híg: könnyű vele dolgozni. A csillámok kicsit kiemelkednek a felületből. A képeken fedőlakk nélkül látható, így is nagyon szép fénye van.
Értékelés 5/5

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

