Scholl Velvet Smooth elektromos talpreszelő

blue_packed

A Scholl elektromos talpreszelője a múlt év tavasza óta megtalálható a boltokban.  Idén ennek a felturbózott változatával rukkoltak elő, a puhaságért felelős rotációs fejet gyémántokkal gazdagították.

tumblr_mrdnmvl1Tv1rwf6h3o1_400

Sosem próbáltam még hasonló kütyüt, eddig csak habkővel és más talpreszelőkkel próbálkoztam a lábam puhává tételéért, nem sok sikerrel.  A képeken jól látszik, hogy az elektromos készülék nem egy fotogén alkat, de ennek ellenére könnyedén a kézbe simul, ezt tovább erősíti a kék színű gumírozott felülete.

schollvelvet

Könnyen kezelhető, a rotációs fej is egyszerűen cserélhető. Az ezüstszínű rész elfordításával lehet működésre bírni, amit elég hangosan tesz, ezen jól meg is lepődtem.  A követező meglepetés pedig az volt, hogy csikiz.  😀 Nagyon-nagyon kényelmes volt használni, és gyorsan végeztem a lábaimmal, miután megbarátkoztam azzal, hogy csikiz. És hangos. Még a nehezen elérhető részeken is könnyedén végezte a dolgát, és eredményesen. Ezért nagy piros pont jár neki.  Az egész lábam pihe-puha lett, egy olyan kis területet tudok mondani, amihez viszont többszöri alkalomra lesz szükség.  Az első használat után úgy voltam vele, hogy ez szép és jó, de pár nap múlva biztosan olyan lesz, mintha semmit nem csináltam volna.  Nem így történt, most már a nyári időszakig csak szinten tartásra fogom használni, illetve akkor fogom bevetni az extra kemény rotációs fejeket is, merthogy olyan változata is kapható.  Az említett kérdéses területet is szépen tovább puhította, szóval a reményeim szerint teljesített.

Kíváncsi leszek hogyan fog elbírni a nyári lábaimmal,  akkor majd ismét jelentkezem a tapasztalataimmal. Illetve addig meglátjuk, meddig bírja egy fej, de úgy látom elég strapabíró.

Amiért nem szeretem, hogy négy darab elem kell a működéséhez. Sokkal jobb lenne, ha hálózatról is lehetne működtetni, vagy akksival. ( talán jó megoldás lehet a tölthető elem, majd meglátjuk)

A készüléket 11900 forintért értékesítik; az utántöltő fejek ára pedig csomagonként 4900 forint.

A rotációs fejeket utántöltőként is megvásárolhatjuk,  két darabos kiszerelésben, amelyből a következő változatok elérhetőek:

  • normál keménységű fejek,
  • extra keménységű fejek,
  • puha és extra keménységű fejek.
pink_packed

áprilistól limitált kiadásként pink színben is elérhető

A terméket tesztelésre kaptam, ez a véleményemet nem befolyásolta. 

Vélemény, hozzászólás?

