A cicapuhaságú lábakért

scholl_velvetsmooth

Scholl Velvet Smooth éjszakai maszk 

A Scholl® Velvet Smooth™ éjszakai maszk hosszantartó hidratálást biztosít egész éjjel, a hét minden napján. A speciális összetevők megvédenek a túlzott vízveszteségtől, ezáltal lábunk egész nap selymes tapintású maradhat. Alkalmazzuk a krémet lefekvés előtt, majd a tökéletes hatás érdekében zoknit húzva hagyjuk, hogy a krém táplálja bőrünket mialatt alszunk. 

Nagy meglepetés volt számomra ez a termék, mert amikor először használtam csodálkozva tapasztaltam, hogy bizsergetően melengeti a lábakat. Nem tudom melyik összetevő a ludas, mindenesetre ezzel a hatásával elérte azt, hogy ne feledkezzek meg az esti lábápolásról. Ugyanis nagyon fagyosak a lábaim, egész  évben. Ezt úgy kell elképzelni, hogy simán előfordul olyan, hogy bikiniben rohangálok itthon a negyven fokban, de zokni és szőrös mamusz nélkül nem bírok meglenni. Visszatérve az éjszakai krémhez: viszonylag sűrű állagú, de szerintem lehetne gazdagabb, balzsamosabb is. A lábaim puhák lettek tőle, és rendszeres használat mellett azok is maradtak. A talpamnak vannak olyan területei, amelyikkel nem tudtam mit kezdeni, ápoltam én lelkesen, de csak nem akartak szűnni a bőrkeményedések. Ezzel a lábápolóval viszont egyre jobban kordában tudom tartani a őket. Az illata kellemes, frissítő és egyáltalán nem tolakodó.

Scholl Velvet Smooth nappali krém

A Scholl® Velvet Smooth™ nappali krém olyan értékes hidratáló összetevőket tartalmaz mint az Omega 6, az E-vitamin, az A-vitamin és a DayMoist™, amelyek hozzájárulnak a bőr legfelsőbb rétegének hidratálásához és megakadályozzák a felesleges folyadékvesztést, így bőrünk egész nap puha maradhat. AScholl® Velvet Smooth™ nappali krém gyorsan felszívódik és nem hagy zsíros érzést maga után, így a nap bármely szakában, a hét minden napján hatékonyan és gyorsan hidratálhatjuk lábainkat. 

Remekül kiegészíti az éjszakai krém hatását, érezhetően hidratáltabb a lábfejem bőre, lassabban alakulnak ki a bőrkeményedések, és akkor sem lesznek olyan vészesek. Az egyetlen probléma, hogy nekem nem szívódik be gyorsan a bőrömbe, pedig tényleg nagyon könnyű formuláról beszélhetünk. Ám ez a könnyedség nem megy a hatékonyság rovására,  ahogy már említettem remekül táplálja a bőrt, emellett frissítő érzés használni.

Scholl Velvet Smoot lábfürdető

Az ideális heti lábápolási rutin elengedhetetlen része egy lábpuhító fürdő. A zöld kaviárral, tengeri szérummal és E-vitaminnal dúsított Scholl® Velvet Smooth™ lábfürdető gondoskodik a bőr kényeztetéséről.

Az E-vitamin nemcsak belülről, de kívülről is segíthet a bőr öregedésének lassításában. A tápláló összetevők mint a zöld kaviár és a tengeri szérum pedig javítanak a talp száraz, kemény részeinek állapotán, így lábainkat puhábbnak és tisztábbnak érezhetjük.

Nem gondoltam volna, hogy számít mit teszek a lábfürdető vizembe. Persze használtam ilyen-olyan illatos fincsiségeket már, de az “aromaterápia” mellett nem adtak semmi pluszt. Az illatára se lehet panasz (tudjátok az az igazi friss, “zöld” illata van), de még kellemesebbé is teszi a láb bőrének tapintását, és ahogy a nappali krémnél itt is a frissítő érzést tudnám kiemelni. Egy-egy fürdőhöz nem is kell sokat használni, így sokáig elég egy ilyen kis flakon.

A termékeket tesztelésre kaptam, amit ezúton is köszönök a Scholl Magyarországnak! A véleményemet ez nem befolyásolta, őszintén írtam le a tapasztalataimat.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

